قيامت
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

اونی که آخر جاده دلشو به من سپرد
رفت و با خیال راحت اسمیم ازم نبرد

 

 
عمریه ازدلم گرفتار خرج این دلم نکرد
مردی رو بهونه کرد و گفت می مونه درد و مرد

 

 
قیمت چی جونه من بود
ارزش کی بعض تنم بود
عشق کی داد کیو بر باد
کیه آباد کیه نابود

 

 
کوه دردت حالا شد سرد
به زور اسمی مونده روش مرد
از ما دو تا کی تموم شد؟ کی حروم شد؟ کی نگاه کرد؟

 

 
یه روزی یکی یه جایی یه دلی دادم بهش برد
رفت و گفت پشت سر من خیلی ساده بود کلک خورد

 

  آره من گولتو خوردم

 ولی باز از دل و جونم

 فکر مردنم میترسوند

که یه روز بی تو بمونم

قیمت چی جونه من بود

 ارزش کی بعض تنم بود

عشق کی داد کیو بر باد

 کیه آباد کیه نابود

 کوه دردت حالا شد سرد
به زور اسمی مونده روش مرد
از ما دو تا کی تموم شد؟ کی حروم شد؟ کی نگاه کرد؟

شعر اهنگ قيامت عليرضا تليسچي

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 13:20 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1