عادت
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

سلام

خوبي صبحت بخير ميدوني يه عادت جديدي پيدا كردم

صبح ها كه از خواب پاميشم عكست رو ميذارم جلوم و بهت سلام ميدم و حالت رو ميپرسم جوياي حال خودت و وضعيت گوشت ميشم ميگم خوبي بي معرفت؟ گوشت بهتره ؟ چه خبرا؟

نميدونم به اين چي ميگن ميگند طرف خل شده يا ميگند بيچاره رو ببين ديوونه شده ؟ نميدونم چي ميگن مهم هم نيست مهم خودتي كه الان جلومي و عكست باهام حرف ميزنه مهم خودتي كه تنهام نذاشتي و عكست كنار دلمه و كمي فقط كمي دلتنگيمو كم ميكنه



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:55---6 بهمن 1390
salam mer30 az davatet ziba bod

raha
ساعت11:05---4 بهمن 1390
عشق تـــــــوشوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !... زیبا بـــــود امّا
شوخی بــــود !حالا . . .تو بی تقصیری !خدای تو هم بی تقصیر است !
من تاوان اشتباه خود را پس میدهم !
تمام این تنهایی. . .
تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » ست . . . !


زهرا
ساعت9:03---4 بهمن 1390
سلام آپممممممممممممممم[گل]

ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت4:04---4 بهمن 1390
غم مخور، ایّام هجران رو به‏پایان مى‏رود
این خمـــارى از سر ما مــــى‏گساران مى رود

پــــرده را از روى ماه خویش، بالا مى‏زند
غمزه را سر مى‏دهد، غم از دل و جان مى‏رود

بلبل انـــدر شاخسار گل هویدا مى‏شود
زاغ بـــا صـــد شرمســـارى از گلستان مى‏رود

محفل از نــــور رخ او نورافشان مى‏شود
هر چـــه غیـــر از ذكــر یار، از یاد رندان مى‏رود

ابرها از نـور خـورشید رخش پنهان شوند
پــــرده از رخســــار آن سرو خـــرامان مى‏رود

وعده دیــدار نزدیك است، یاران مژده باد
روز وصلش مـــــى رسد، ایّام هجران مى‏رود


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت4:03---4 بهمن 1390

ای شادی من غصه من ای غم من

ای زخم درون من و ای مرهم من

بنما نظری بذره ای بی مقدار

تابرسرافاق رودپرچم من

من پشه ام ازتطف تو طاووس شوم

یک قطره ام از یم توقاموس شوم

دیوانه شو این عقال ازپا واکن

طاووس زجلوه زاغ رارسوا کن

گر لطف کنی پربگشایم چوملک

اماده پابوس شه طوس شوم


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت4:02---4 بهمن 1390
سلام

عالی بود مهم نیست که با عکسش هر صبح حرف میزنی یا با خودش مهم این هست که قلبت
برای او میتپد و عاشقانه دوستش میداری
پس بگذار همه بگویند دیوانست دیوانه عشق بودن چه خوش است


sanaz
ساعت19:23---3 بهمن 1390
salam doost joonam
mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ke khabaram kardi
up e zibayi bood damet garm
aksetam kheili doost dashtam
bazam behem sar bezan khoshhal misham
ta bad bye bye


فرزانه
ساعت15:31---3 بهمن 1390
گاه دلتنگ میشوم

دلتنگتر از همه دلتنگی ها

گوشه ای مینشینم

و حسسرت ها را می شمارم

و باختن ها را

و صدای شکستن ها را

نمیدانم من کدام امید را نا امید کرده ام

و کدام خواهش را نشنیده ام

و به کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگم دلتنگ


مریم
ساعت12:15---3 بهمن 1390
سلام.خوبی؟به کارت میگن دیوونگی..یه دیوونگی محض..بابا داری خودت و داغون میکنی که چی بشه..خوبه نه بفکرته.نه برات ارزشی قائله که تو داری مثل بی عقلا با اسن موضوع کنار میای..میخواستم بنویسم دیوونه ها یادم اومد دیوونه ها بیشتر و بهتر از یه ادم عادی میفهمن..پس ما عقل نداریم که نمیدونیم داریم چی به سر خودمون میاریم...هادی دارش اشتباه میکنی بخدا اشتباه میکنی...داغون یمشی.میشکنی...میخنده میگه میخواستی بهم فکر نکنی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1