حال من
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

هركي حالمو ميبينه

ميگه چي شده

ميگم دوسش دارم دلم براش تنگ شده

ميپرسند اونم دوست داره و دلش برات تنگ ميشه؟

ميگم نميدانم!؟

به راستي دوسم داري يا لااقل تودلت جايي دارم كه دلت برام تنگ بشه؟

شايد هم راست ميگند

بيهوده دنبالتم بيهوده

ميگند: وقتي احساس كني علاقه ات به يك نفر بيشتر از علاقه اون نسبت به توئه رفتارت غير عادي ميشه شايد هم خيلي غير عادي

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:32---8 بهمن 1390
سلام آپمممممممممممم

ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت3:55---7 بهمن 1390
من در خرابه هاي قلبم حتي تكه كلوخ بزرگي ندارم تا به زيرت گذارم تا دمي كنار من بنشيني
من در خرابه هاي قلبم جز خاك و غبار دوري چيزي ندارم كه باعث شرمساريم مقابل ديدگانت نشوم
ولي من خرابه اي دارم كه با اشك چشمم ديوارهايش را بنا ميكنم تا تو دمي به ان تكيه كني چشمان خود را براي لحظه اي خواب ببندي
تا من براي لحظه اي بودن در كنارم را احساس كنم و دوباره بسازم

--------------------------
این هم کامنت شما


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت3:53---7 بهمن 1390
سلام داداش هادی خوبی ؟
شما میتوانی من را به اسم وبم یعنی
دلـــــــــــــداده لینک کنی
متشکرم داداشی


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت3:52---7 بهمن 1390
اندر دل بی وفا غم و ماتم باد
آنرا که وفا نیست ز عالم کم باد
دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد
جز غم که هزار آفرین بر غم باد

در عشق توام نصیحت و پند چه سود
زهراب چشیده ام مرا قند چه سود
گویند مرا که بند بر پاش نهید
دیوانه دل است پای بر بند چه سود

تا با غم عشق تو مرا کار افتاد
بیچاره دلم در غم بسیار افتاد
بسیار فتاده بود اندر غم عشق
اما نه چنین زار که این بار افتاد

مولانا


فرزانه
ساعت19:12---6 بهمن 1390
این روزها ترانه ی زندگی ام

ریتمی کودکانه به خود گرفته

آنقدر ساده دلتنگت میشوم

و آنقدر ساده آیینه خاطراتم را

با اشک شست و شو میدهم

که گاهی گمان میکنم

دوست داشتن چیزی جز

یک بازی پر هیاهو نیست...!



hanieh
ساعت17:05---6 بهمن 1390
bazam salam hey hadi jonam chi begam k delam az daste ein donya vo adamash badjori pore vaghen nemidonam chi begam az ivafaee v delsangiye rozegaro adamash hata zabonamam dg ajeze k bayan kone akhe ta hala harchi gofte hich faydee nadashte

...
ساعت13:28---6 بهمن 1390
امشب دوباره دلــــــم بی صدا شکست
با گریه ای غریب و غمی آشنا شکست
تا کهکشان غرقه شدن در خیال تـــــــو
پرواز کرد و چون مرغی رها شکست
یک عمر من شکستم و با درد ساختم
اما کسی نگفت چرا بینــــــوا شکست
ماندم میان موج غریبی ز اشک و آه
کشتی صبرم از ستم ناخــــدا شکست
امشب ستـــاره ها پی دلداری آمدند
اما ز داغ من دلشان تا خدا شکست
باز به داد دلم رسی....... ای کاش
امشب دوباره دلم بی صدا شکست
سلام من آپم و منتظر نظرات شما خیلی برام نظرتون درمورد این آپم مهمه اگر میشه بخونید و به من و یکی که مخاطب مخاطبشم یه آدم بی معرفت کمکم کنید.


hanieh
ساعت12:52---6 بهمن 1390
salam azizam mesle hamishe ziba ama gamgin akhe to chera einghad khodeto aziyat mikoni hadi jonam?harchand man az to badtaram

rasool@sohila
ساعت9:46---6 بهمن 1390
سلام داداشی قشنگ بود شرمنده نبودم برا همون دیر اومدم

سحر
ساعت8:59---6 بهمن 1390
دلتنگـی، پیچیــده نیســت...

یک دل...


یک آسمان...


یــک بغــض ...


و آرزوهــای تـَـرک خـورده !


بهــــ همینــــــــ ســادگــــــی ...!



سحر
ساعت8:57---6 بهمن 1390
کمی مهربانتر باش، لطفا !

برای شانه ام

سنگین است

این سرسنگینی ها !!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 11:14 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1