خرابه
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

من در خرابه هاي قلبم حتي تكه كلوخ بزرگي ندارم تا به زيرت گذارم تا دمي كنار من بنشيني

من در خرابه هاي قلبم جز خاك و غبار دوري چيزي ندارم كه باعث شرمساريم مقابل ديدگانت نشود

ولي من خرابه اي دارم كه با اشك چشمم ديوارهايش را بنا ميكنم تا تو دمي به ان تكيه كني چشمان خود را براي لحظه اي خواب ببندي

تا من براي لحظه اي بودن در كنارم را احساس كنم و دوباره بسازم ديوارهاي تنهاييم را



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت1:24---10 بهمن 1390
در خرابه و ویرانه های من چیزی برای به ارمغان اوردن برای تو ندارم..
تنها قلبیست زخم خورده ی روزگار..
تحفه ناقابلیست تقدیم تو..


سحر
ساعت8:52---8 بهمن 1390
پشت آن پنجره ی رو به افق

پشت دروازه ی تردید و خیال

لا به لای تن عریانی بید

من در اندیشه ی آنم که

تــــــــــو را

وقت دلتنگی خود دارم و بس...



سحر
ساعت8:49---8 بهمن 1390
هیچکس، بر نیمکت پارک

به تنهایی نمی‌نشیند

یا یار در بر است

یا یاد یار در سر...


رزيتا
ساعت8:38---8 بهمن 1390
سلام ممنونم كه خبرم كردي

جالب بود مرسي


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت2:59---8 بهمن 1390
ســــــــــــلام
مرسی از حضورت داداشی


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت2:58---8 بهمن 1390
شنیده ام چنین روزی ، روز میلاد من است

اما

گویا سپری شد، بی آنکه بدانم

آتش شمع چندمین سال زندگی ام را

به خاموشی سپردم


فرزانه
ساعت15:30---7 بهمن 1390
سلام... نه برا من نذاشته بودی...
همین آپ جدیدته دیگه؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 10:49 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1