حكم
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

سلام دوباره اينم يكي ديگه از شعرهايي كه خودم سرودم اميدوارم و اميدوارم

من بودم حاكم مطلق،توي دست حكم بازی

رسيدش به اخر دست،منو تو مونديم تو بازی

تو شدي حاكم آخر ،پس بايد به شانس نگاه كرد

تو زدي سر دل من كه شدش  هديه بازی

من بايد بر بزنم بر،تا بگي حكم خودت رو

حكم تو شدش خود دل،پس بايد رفتش به بازی

بر زدن ديگه تمومه،دنبال دلا ميگردم

خس و خاشاك پيك و اجر شده  اين ياور بازی

دست اول،دادي بي بي ات رو بازی

توي دست اولم من دادمش شاهمو بازی

تو زدي زمين يه جاني اونی كه دستو عوض كرد

من و اين دست تو خالی،پره از ريزاي بازی

موندم و بی بيه ديگه كه ديگه شاه زمينه

حكمموكردم لازم ،دلرو دادم  به بازی

ديدي  كه چيزی ندارم ،از خودم دارم  ميذارم

خنديدي گفتی  چه آسون ،دلتو دادي به بازی

اوردمش به بازی،دلوي خوشگلم را

گفتي همش همينه خوشگل ناز بازی

زدي اونو ربودی با تك پسر يه سرباز

من موندم و يه حالی از بودنم تو بازی

اوردی تك پيكت رو با شادی و سروری

حالمو جادو كردي با حال خاص نازی

دوباره دل اوردم حكمرو باز اوردم

گفتي بهم چه نازی به هرچی دل ميبازی

من ديگه كم اوردم يه پادشاه اوردم

منو سيام كردی بی بی  آوردی بازی

گفتي اينم دل من كه شاه نباشه بازی 

رسيد  به اخر خط  نه من توئی  ميبازی

گفتی اينم خود من يه تك دل و يه عاشق

زدی زمين دلت رو اوردی اونو بازی

گفتی من ودل من برنده ايم تو باختی

گفتی نداری چيزی قلبو بگيری بازی؟

يه بار ديگه جادو كردی با چشم نازت

دلوی خوشگلم شداون دوتاچشم نازی

گفتی سر دلت بود سر دل كمت بود

يادت نرفته با چی زديم شروع بازی

بايد بگيرم از تو اون دل شاد هادی

گرفتی رفتی اما سال نشده اوردی

نگفته گفتی انگار كار دلم تمومه

گفتی چقدر كوچيكه واسه دلم تو بازی

رفتی و جا گذاشتی شاه دلت تو قلبم

اينم شد اخردل،رد ندادم تو بازی

نگو كه قسمتم بود نگو كه داری ميری

نگو كه اخرش بود اينه تمام بازی



نظرات شما عزیزان:

ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت9:18---30 بهمن 1390
سلام داداش هادی خوبی؟
وااااااااااااااااااااای باید ببخشید که من ندانستم
کی روز تولد شما داداش خوبم هست با چند روزتاخیر ولی از صمیم قلب روز میلادت مبارک
ان شالله که تمام روزهای زندگی به کام شما باشد
پس داداش گلم روز میلادت مبارررررررررررک
این همه هدیه چند روز تاخیر من را با خوبی و بزرگواری خودت پذیرا باش


rasool&sohila
ساعت10:41---22 بهمن 1390
سلام عالي بود.ميسييييييييي
شرمنده دير اومدم


مهلا
ساعت11:59---20 بهمن 1390
ممنون که اومدی اقای هادی...

...
ساعت10:22---20 بهمن 1390
سلام دوست خوبم ممنون ازمحبتت شعر واقعا خیلی قشنگه
راستش من دیگه تصمیم گرفتم که چیزی ننویسم وببخشیدکه دیربهتون سر زدم اخه این روزا زیاد به نت سرنمیزنم اما با افتخارشما لینک میشوید- درپناه خالق نیلوفرها همیشه شکیبا بمان



فرزانه
ساعت17:22---19 بهمن 1390
سلام....
خییییییییییییلی قشنگ بووود....
ممنون خبرم کردی...
****
گفتند عینک سیاهت را بردار
دنیا پر از زیباییست!!!
عینک را برداشتم..
......
وحشت کردم از هیاهوی رنگها
عینکم را بدهید
میخواهم به دنیای یکرنگم پناه برم


هانیه
ساعت15:35---19 بهمن 1390
قشنگ بود
تولدتونم پیشاپیش مبارک


سحر
ساعت13:19---19 بهمن 1390
اطاعت امر شد آقا



لینک شدی...





سحر
ساعت13:16---19 بهمن 1390
سلام
خوب بود آفرین ولی یه خرده باید بیشتر روش کار کنی
مرسی بهم خبر دادی دوست من...


مهسا
ساعت12:36---19 بهمن 1390
سلام
خیلی قشنگه وافعا خودت سرودی
افرین


توهمات
ساعت11:57---19 بهمن 1390
سلام هادی جون.یه پا شاعر هم که هستید.زیبا بود

مریم
ساعت6:37---19 بهمن 1390
شعر زيباي حميد مصدق
تو به من خنديدي و نمي دانستي

من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم

باغبان از پي من تند دويد

سيب را دست تو ديد

غضب آلود به من كرد نگاه

سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك

و تو رفتي و هنوز،

سالهاست كه در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت



مریم
ساعت6:37---19 بهمن 1390
جواب زيباي فروغ فرخ زاد

من به تو خنديدم

چون كه مي دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدي

پدرم از پي تو تند دويد

و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه

پدر پير من است

من به تو خنديدم

تا كه با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو ليك لرزه انداخت به دستان من و

سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك

دل من گفت: برو

چون نمي واست به خاطر بسپارد گريه تلخ تو را ...

و من رفتم و هنوز سالهاست كه در ذهن من آرام آرام

حيرت و بغض تو تكرار كنان

مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت


مریم
ساعت6:36---19 بهمن 1390
سلام خوبی هادی جان..؟
خیلی قشنگ بود..
دلت و گرفت به بازی بهت که گفته بودم..

نخواستی باور کنی...نمیدونم ای شالا خدا خودش کمکت کنه چی بگم...


سعید
ساعت1:44---19 بهمن 1390
سلام
شعرت قشنگه
خوب تونستی با کلمات بازی کنی
ولی اگه یه مقدار بتونی به وزنش سروسامونی بدی بهترتر میشه
ببخشیدا.ما ادبیاتیا یه خورده حساسیم به ای چیزا
ولی در کل درووود


sanaz
ساعت1:12---19 بهمن 1390
salam dooste golam

mamanoonam ke khabaram kardi

shere zibayi bood kheili mamnooon

bazam behem sar bezan khoshhal misham

ta bad bye bye


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت1:02---19 بهمن 1390
ممنون میشوم که در ویرایش وب کمکم کنید

ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت1:01---19 بهمن 1390
خسته ام .....

بگذار استراحتی کنم ......

با من سخن از هیچ چیز مگو ....

از من .. هیچ مخواه ....

تنها بذار مرا ... ای تو ... ای دلِ من ....

می خواهم کمی بدون تو ...

در اسارتَ عقلم زندگی کنم ....

تا کی بنده ی قلبِ خود باشم ...

تا کی دل را بندگی کنم ؟؟


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت1:00---19 بهمن 1390
سلام خوبی ؟ این شعر را شما سروده ای مرحبا
عالیه پس شاعر هم هستی

راستی ببخش که چند روز پیش آمده بودی و من دیر خدمت رسیدم برای آپ شما


liadn
ساعت0:20---19 بهمن 1390
وبلاگت خیلی ناز بود. اکه خواستی منو با اسمه وبم بلینک بعد بهم بگو تا تو رو هم بلینکم.مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 1:2 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1