رفتن و امدنت
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

باید فراموشت کنم
چندیست تمرین می کنم
من می توانم ! می شود...
آرام تلقین می کنم
حالم ، نه ، اصلا خوب نیست
تا بعد، بهتر می شود
فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم
من می پذیرم رفته ای...
و بر نمی گردی همین...
خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم
کم کم ز یادم می روی
این روزگار و رسم اوست...
این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین می کنم

قول بده که خواهی آمد
اما هرگز نیا!
همه چیز خراب میشود
دیگر نمیتوانم
اینگونه با اشتیاق
به دریا و جاده خیره شوم
من خو گرفته ام
به این انتظار
به این پرسه زدن ها
در اسکله و ایستگاه
اگر بیایی
من چشم به راه چه کسی بمانم؟



نظرات شما عزیزان:

از طرف مریم
ساعت13:03---1 اسفند 1390
سلام هادی عزیزمرسی از کامنت زیبات
آپ شما هم خیلی زیبا بود


zahra
ساعت9:31---29 بهمن 1390
salam aziz apam

ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت12:50---28 بهمن 1390
سلام داداش هادی خوبی ؟راستی تولد شما کی هست گذشته یا اینکه هنوز به روز تولدت نرسیده ؟ اگر گذشته باید بگویم خیلی ببخشید که نفهمیدم تا زودتر از اینها بهت تبریک بگویم و اگر هم هنوز به روز تولدت مانده پیشاپیش مبارک

واما در مورد مبارزه من دوست داشتم بین همه محبوبیت داشته باشم درسته که دنیای مجازی هست اما بخدا من همه را مثل خواهر و برادر خودم میدانستم بین هیچکس فرقی نگذاشتم و به همه احترام گذاشتم چه کسی که بعضی وقتها دلم را میشکست چه کسی که مهربان بود ....... طرف خودش برای معذرت خواهی آمده اما مثل همیشه بدون آدرس و بدون اسم من نمیدانم یک نفر هست یا چند نفر هستند که هر دفعه با یک نیش و کنایه حرف میزنند باشه هر که هست شخصیت نداشته ی خودش را به من نشان میدهد
ممنون که بهم سر زدی داداشی
چشم سعی میکنم فراموش کنم و دوباره آپ کنم .....اما به شرطی که شما خبر تولدت را بهم بدهی ......باتشکر آبجی سپیده@};


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥
ساعت21:37---26 بهمن 1390
سلام داداش هادی خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی و من دیر جوابگوی محبت شما شدم
ولنتاین مبارک و همینطور پیشاپیش 29بهمن سپندارمزدگانت هم مبارک


هانیه
ساعت19:09---25 بهمن 1390
بیاین تولد

سعید
ساعت3:11---24 بهمن 1390
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!
مثل همین باران بی سوالکه هی می بارد...
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!
خوشمان آمد


رزیتا
ساعت19:11---23 بهمن 1390
سلام مرسی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 2:55 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1