دل تو خبر ندارد
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

سلام  دوستان شعر دیگری که سروده خودم هست را برایتان میگذارم امیدوارم که خوشتان بیاید و آنان که منتظرشان هستم هم به این پست سر بزنند

دل من زغصه خون شددل توخبرندارد                             

          دل من ز خون روان شد دل تو خبر ندارد

 تو دلم خنده حرام شد خنده مال دگران شد                                                    

                     خنده های من تموم شد دل تو خبر ندارد

 تو دلت پر از غروره یه غروره ناتمومه                                                   

                  دل من کارش تمومه تودلت کاری ندارد

 نگو از من نبریدی نگو عاشقم توبودی                                               

             نگو این دلم هلاکه دل تو خبر ندارد

 میری ازکنارم ای یارتوکه رفتنی ترینی                                                 

                 می دونم تنهام میذاری دل تو کاری ندارد

 من دگر کاری ندارم از غمت حالی ندارم                                                         

            چه بخواهم یا نخواهم این دلم نایی ندارد

تو منو دیونه کردی راهی میخونه کردی

                                          اخرین جرعه جامم به لبم کاری ندارد

 توی میخونه چشمات دلمو تنها گذاشتی                                                            

           توی جام اخر من چیزی جز زهر ندارد

 اخرش دیونه خوندی تو منو افسانه خوندی                                                        

                             توی راهروهای قلبت دل من راهی ندارد

 اتشم زدی تو با عشق خامشم کردی تو با می                                          

                          می و میخانه کجایند وقتی که یارم نیاید

 اتشم شعله کشیده مژه از چشم کشیده                                                             

               آخرین سوی نگاهم چشم دیدار تو دارد

 من هوای بی هوایم تشنه یه جرعه آبم                                                           

                                       خون بجای آب دستم واسه من دوا ندارد

 تو دوای من نبودی توچه بودی چه نبودی                                                 

                              حالم از خودم خرابتر واسه من دوا که دارد

 تو منو تنها گذاشتی به خیالت جا گذاشتی                                                        

                              من تنها پا پیاده دل خسته جان ندارد

 من تنها تو رو داشتم تو که عاشقم نبودی                                               

                                                بد شکستی بد شکستی دلی که دوا ندارد

 تو دگر مال مردم من و این دل مال صحرا                                                    

                        من دگر کس ندارم نگو صحرا کسی دارد

 لا لا لالا دل خسته چشات بسته یارت رفته                                               

                          تو بخواب من می ایی وقتی دل هواتو دارد؟

 چه بیایی چه نیای من دگر تورا ندارم                                     

                                                    دل من جز غم غربت گله ای دگر ندارد

 میرم از دنیای چشمات تا بشم تنهای تنها                                  

                                       تا بدونم دل تنها جز خدا توهم ندارد



نظرات شما عزیزان:

امیرشیما
ساعت9:12---18 اسفند 1390
سسسسسسسسسسسسسسسلام گلم اگر تونستی به وبلاگ مادوتا هم یه سر بزن خوش حال میشیم بازم اگز شد لینکمون کن فدات
تبلیغات شما به صورت رایگان http://www.amirshima.LoxBlog.Com


zahra
ساعت18:44---15 اسفند 1390
سلام مرسی عزیز آپ قشنگی بود ممنون از دعوتت

هانیه
ساعت19:03---9 اسفند 1390
یه سر بیاین فرصت کردین
مهمون ترکمنهایین


هانیه
ساعت10:54---9 اسفند 1390
سلام
هیچی دیروز سفید بود
الان درست شده


سحر
ساعت8:58---9 اسفند 1390
سلام هادی جان

من که این آپتو خوندم!!!


رزیتا
ساعت19:19---8 اسفند 1390
سلام دوست عزیزم ممنون که خبرم کردی

خیلی قشنگ نوشتین موفق باشید


مهسا
ساعت13:10---8 اسفند 1390
سلام
شرمنده درس هام زیاده وقت نمنکنم بیام نظر بدم
قلبت چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


zahra
ساعت12:49---8 اسفند 1390
ای وای اشتباه شد عزیز جواب سوال یکی دیگرو به شما دادم مرسی عزیز لطف داری

از طرف مریم
ساعت0:16---8 اسفند 1390
مرسی زیبا بود رای یادت نره

zahra
ساعت20:27---7 اسفند 1390
سلام گلم آپ کزدم
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبي...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....اپم.........................♥#####♥
...................................♥###♥
...به ماهم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
.....اگر آمدي........♥
............نظر...........♥
......... يادت نره.........♥
.............باي.............♥
..............................♥


مریم
ساعت18:45---7 اسفند 1390


هر لحظه حرفی در ما زاده می شود .



هر لحظه دردی سر بر می دارد



و هر لحظه نیازی از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش می کند.



این ها بر سینه می ریزند و راه فراری نمی یابند.



مگر این قفس کوچک استخوانی ، گنجایشش چه اندازه است ؟


مریم
ساعت18:18---7 اسفند 1390
تسلیت قلب صبورم



دیگه اون دوست نداره



سهم اون یه عشق تازه ست



سهم تو طناب داره


مریم
ساعت18:16---7 اسفند 1390
سلام هادی جان.خوبی؟
شعر قشنگی بود...موفق باشی


سحر
ساعت12:23---7 اسفند 1390
سلام هادی جان

زیبا بود مرسی. ولی ی جاهاییش سکته داشت...

مرسی خبرم کردی دوست من...



آنی
ساعت0:51---7 اسفند 1390
سلام هادی جون واقعا به طبع شعر گفتنت آفرین م یگم خیییییلی قشنگ بود. امیدوارم همین جوری پیش بری. به من هم سر بزن خوشحال می شم.
پاسخ: سلام ممنون از لطفت ولی ادرس وبت رو برام نذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 23:7 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1