عید
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

سیب شود رویتان سرخ و سپید و قشنگ.

سبزه شودجانتان سبزوبلندوکمند

سیرشود کامتان از کرم کردگار

سکه شود کارتان روزیتان برقرار

ماهی عمرت بود پرحرکت پرتلاش

غم بشود سنجدی رخت ببندد یواش

پر زحلاوت شود چون سمنو زندگی.

غرق سعادت شود شیوه این بندگی


سال نو بر همه دوستان عزیز مبارک



نظرات شما عزیزان:

rasool&sohila
ساعت7:34---17 فروردين 1391
سلام قالبش يکم سنگينه بعضي وقتا يکم قاطي ميکنه شرمنده هااااااااااا

rasool&sohila
ساعت9:45---15 فروردين 1391
*.¸.*´








¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)








(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•








_____****__________****








___***____***____***__ ***








__***________****_______***








_***__________**_________***








_***______________________***








_***_____________________***








__***_______سلام________***








___***_________________***








____***______________ ***








______***___________***








________***_______***








__________***___***








____________*****








_____________***








______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


آپم نظر يادتون نره


ܓ♥دلــــــــــــــدادهܓ♥ آبجی سپیده
ساعت20:15---10 فروردين 1391
سلام داداش هادی خوبی ؟چه خبر؟ سال نو بر شما و خانواده ی محترم شما مبارک ان شاالله که سال خوبی را در کنار خانوادت داشته باشی
داداشی باید ببخشی که دیر سر میزنم این روزها واقعا گرفتار جشن نامزدیم هستم برای همین هست که دیر به دیر سر میزنم دیگه به بزرگواری خودت آبجی کم مهر و محبتت را ببخش
فعلا یا حق بای


فرزانه
ساعت14:03---9 فروردين 1391
مثل کبریت کشیدن در باد بوسه اش دشوار است من شاعر که خلاف جهت آب شنا کردن را مثل یک معجزه باور دارم آخرین دانه کبریتم را میکشم در ره باد هرچه شد ، بادا باد !
**************آپـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم***************


فرزانه
ساعت14:03---9 فروردين 1391
مثل کبریت کشیدن در باد بوسه اش دشوار است من شاعر که خلاف جهت آب شنا کردن را مثل یک معجزه باور دارم آخرین دانه کبریتم را میکشم در ره باد هرچه شد ، بادا باد !
**************آپـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم***************


zahra
ساعت20:05---4 فروردين 1391
سلام دوست عزیز سال نو مبارک آپم کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 10:57 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1