رفتی از دلم
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

گاه گاهی که نه هر از گاهی که نه مدام شده بود کارت آزار من ...

کم آزارم ندادی کم اذیتم نکردی اسم خودت را گذاشتی دوست و دوستی نداشتی

خلاصه میگویمت فراموشت کرده ام حتی اگر هم هستم دیگر دلم را سنگ کرده ای و حسی برایم نمانده و دوستت ندارم

شکافتی انچه را که به سختی جوش خورده بود دیگر شده ام عروسکی شنونده و بس دیگر برایم مهم نیستی گفته بودم آزارم نده کفته بودم اذیتم نکن گفته بدم نگفته بودم؟؟؟

پس دیگر هادی نداری دیگر کسی نداری دیگر آن کسی که همه کست بود را نداری

تازه بعد از این خواهی دید و می فهمی که چه اطرافت هست و خواهد گذشت



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت13:36---7 شهريور 1391
salam aziz in adrese jadidame khoshal misham behem sar bezani

رها
ساعت13:19---29 فروردين 1391
خیلی خوب و قشنگ بود

موفق باشی


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:22---29 فروردين 1391
سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست

شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری

که جهنم نگزارد به تنم تاثیری .

فعلا روز خوش مهربون


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:21---29 فروردين 1391
قابل توجه
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» هاایجاد می کنند ، جدی نگیرید


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:21---29 فروردين 1391
گذشت، لحظه هاي با تو بودن

و در پاييز عشقمان ، نامي از دوست داشتن باقي نماند

چقدر زودگذر بود قصه من و تو

و در آنروز که دست بي رحم تقدير

درو کرد گندمزار دلهايمان را

و تهي شد همه جا از عطر گل عشق

و در کوچ پرنده هاي غمگين

در آن کوير آرزو

شاعري دل شکسته و تنها

مي نوشت شعري به ياد با هم بودن ها

شعري براي خشکيدن گلهاي عشق در مزرعه دوست داشتنها

قطره اشکي به ياد همه خاطره ها


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:20---29 فروردين 1391
بنویسید به دیوار سکوت ،
عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ
حرف بد وسوسه شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
واگر غصه بیابید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را که کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد


♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:17---29 فروردين 1391
ای جان عاشق عکستم قبول نکنی گلشو تا قدرتو بدونه

♥ یه روزی عاشقم میشی ♥
ساعت9:17---29 فروردين 1391
سلااااااااام هادی جان
خوبی عزیز مهربونم؟
سال خوبی را برات آرزومندم مهربون
منو ببخش دیر به دیر میای ادرستو نداشتم عزیزم

یه چی میگم بین خودمون باشه به مریم جان هم گفتم ادرستو نداد بهم



rasool&sohila
ساعت8:06---29 فروردين 1391
سلام ميسي كه خبرمون كردي
ولي چرا كم بهم سر ميزني هادي؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هانیه
ساعت1:23---29 فروردين 1391
به وب ما سری نمیزنید
پستهای جدیدتون خیلی قشنگ بود


jts
ساعت23:53---28 فروردين 1391
امان از دلتنگی........
//////////////////////////////من*هنر*افتخار*


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت23:40---28 فروردين 1391
اَشـک هـايـم زيـادي شــور شـُـده اَنــد
مـگـر چــِـقــَـدر نــَمـَک بـَر زَخمـَم
پـاشـيـدي و رَفــتــــي
کــــه اِضـافـه اَش اَز چـشمـانـَم مــيـريــزد


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت23:39---28 فروردين 1391
تبعـيد آدم بهــانـه داشت ،
يکــ سيـب !
امــــا مـن
هنـــوز نـميـدانــم چـــرا
بــي بهـــانـه از قلــبت تبعيــد شــدم !...


مریـــ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـــــم
ساعت23:35---28 فروردين 1391
سلام هادی جان...خوبے عزیزم..؟
در مورد اپت نظرے ندارم..چون تقریبا از نوشته هات مے تونم همه چے رو حدس بزنم..امیدوارم کارے که به صلاح هست انجام بگیره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 23:13 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1