چشم به راه (اینم برای تو)
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

تو کجا و من کجا توی شرق و توی غرب

من پی اسم تو هستم توی نقشه های غرب

توبرام سنگ صبور, شده ای پراز غرور

من شده ام یه چشم خیس , توی جاده عبور

یاد تو در ذهن منو اسم تو در لبان من

جان به لبم کردی عزیزتاکه بیای کنارمن

حالا شدی خودت غریب من شده ام ندید بدید

زور میزنم جواب بدی میبریم لیست جدید

آمان زدل فغان زدل کارش شده ردش بدی

جواب ندی غمش بدی شایدیه روز مرگش بدی

منو دلم تنها شدیم , از دست تو عاصی شدیم

یه بار میری یه بار میای نگو که ماشاکی شدیم

سربه سرم میذاری و دلم رو برمیداری

وقتی میگم بیاعزیزشمشیرو برمیداری

ناز منی جان منی تو نور این چشم منی

ثوابی کن نگاهی کن تو خواسته نذر منی

هرجامیرم توذهنمی مدام توی فال منی

نمیدونم به کی بگم تو مرحم حال منی

 



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت14:03---7 شهريور 1392
سلام عزیزم وبلاگ قشنگ و تمیزی داری بهت تبریک میگم برا سلیقت
پاسخ:سلام ممنون از احساستان وبلاگتان را ندیدم تا سربزنم


لیلی و مجنون
ساعت23:37---10 بهمن 1391
سلام دوست عزیز شرمنده دیر سر زدم .سرم با احتحانام مشغول بود.موفق باشی

تنهای شیطون
ساعت10:50---8 بهمن 1391
واقعا جالب بود خیلی باحال بووووووود عسیسم

Zahra
ساعت14:31---2 بهمن 1391
سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیای<ه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر منولینک کنی
www.Shabhayeporkhatereh.loxblog .com


سحر
ساعت20:27---1 بهمن 1391
سلام دوست من، خیلی وقته نبودم



ببخشید که دیر به دیر میام



پاسخ:سلام ممنون که همون دیر به دیری هم که میای یادی میکنید


سحر
ساعت20:25---1 بهمن 1391
اگر میشد

برایت می نوشتم لحظه هایم را،

صدایم را،

سکوتم را

اگر میشد برای

دیدنت

دل دل نمیکردم

اگر میشد که افسار دلم را

ول نمیکردم


تو هم حرفی بزن چیزی بگو هرچند تکراری


بگو...آیا هنوزم دوستم داری؟!؟!؟!؟!؟!


mahsa
ساعت12:31---24 دی 1391
ok link shodi

مهنا
ساعت9:35---24 دی 1391
سلام هادی جان خوبی؟خیلی عالی بود..خیلی لذت بردم..اپ های بعدی خبرم کن...پاسخ:ممنون از حضورت

مریـ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـم
ساعت9:00---24 دی 1391
به من گفت برو گورِت رو گم کن …

و حالا هر روز با گریه به دنبال قبر من می گردد !

کاش آرام پیش خودت و زیر زبانی می گفتی :

“زبانم لال !”پاسخ:سلام ممنون از اینکه اومدی وبلاگ من با پسوندهای com , net. ir کار میکنه


مریـ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـم
ساعت8:58---24 دی 1391
گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …


مریـ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒـم
ساعت8:57---24 دی 1391
خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!
نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه


پسرک بارانی
ساعت1:05---24 دی 1391
حالا غریبه رو بیخیال عجب عینک دودیه باحالی داری

شبیه مریم حیدرزاده شدی
پاسخ:پسرک بارانی ما کجا و مریم حیدرزاده کجا ما آبی و اون همیشه قرمز از اومدنت خوشحال شدم حتما بهت سرمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 1:3 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1