ستاره
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

چرا کسی به من نگفت زبر باران نمی توان ستاره دید؟

تاکه من به هر چشمک هواپیما ستاره جان نگویم

و از جواب ندادنش دلگیر نشوم که فراموشم کرده

میدانم اینها همه بهانه ایست برای گول زدن خودم

من که میدانم

بازیم دادی

درفکرم نبودی

وکنارم گذاشتی

ولی من هنوز در فکرت هستم

بازیت ندادم

کنارت نگذاشتم

بدان هنوز منتظرت هستم



نظرات شما عزیزان:

mari
ساعت17:38---24 مهر 1392
salam
kheyli khob bod


صبا
ساعت13:37---2 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگت عالی بود خوشحال میشم یه سری بهم بزنی

zahra
ساعت5:13---8 اسفند 1391
salam doste aziz chera nayomadi webloge jadidam

shyda_ravaniiiiii
ساعت15:52---25 بهمن 1391
سلاممممممممم راستی پیام قبلیه
قالب وبم بود
ممنون میشم اگه درستش کنین
یه دنیا ممنون


shyda_ravaniiiiii
ساعت15:05---22 بهمن 1391
وایییییییییی ممنون هادی جان
عالی بود پیشنهادت
هادی جان لینکتون میکنم فقط
یه وسال دارم سوال بیشتر مطالبتون رو گذاشتین صفحه بعد میشه بگین چه جوری
من نمیتونم این کارو انجام بدم
مثلا پایین وبتون صفحه 1و2 داره تا اخر
منظورم اینه
لینکین!!!


لیلی و مجنون
ساعت21:47---20 بهمن 1391
ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش
تو قاف قرار من و من عین عبورم
بگذار به بالای بلند تو ببالم
کز تیره نیلوفرم و تشنه نورم....

..........


بردیا
ساعت0:52---18 بهمن 1391
سلام اپم
اگه خواستی ی سر بزن


Zahra
ساعت13:48---17 بهمن 1391

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم / رنجیدن و اضطراب را فهمیدم
در چشم تو عشق را ندیدم اما / معنای دل کباب را فهمیدم
هر روز خطاهای تو را بخشیدم / تا بخشش بی حساب را بخشیدم


پایگاه فرهنگی مذهبی علویون
ساعت4:05---17 بهمن 1391
آن که بر ظلم شب شدی پیروز در زمین و زمان خمینی بود

سال ها رنج و غربت و سختی می کشیدی به جان خمینی بود

آن که هم افتخار و عزت داد بر همه شیعیان خمینی بود

آن که بودی یگانه دوران در تمام جهان خمینی بود

آن که می زد شجاعتش فریاد بر سر دشمنان خمینی بود

مانده در قلب ما همی یادش تا ابد جاودان خمینی بود
سلام علیکم
دهه فجر بر شما مبارکباد . وبلاگ زیبایی دارید .
اگر امکان دارد ما را بانام پایگاه فرهنگی مذهبی علویون لینک کنید .
خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1