ولن تاین
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

هر كی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....

هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی كنه،

روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...

 



نظرات شما عزیزان:

h&v
ساعت19:25---29 خرداد 1392
سل ام
وب زیبایی داری
لطفا به ما هم سر بزن


تنهای شیطون
ساعت11:46---24 اسفند 1391
سیلوم عسیسم یه سیلوم شیطونی از تنهای شیطون
گلم امیدوار بیدم ایام عید به کامت بوشه جیگملم
اب دستته بذار زمین بدو بیا پیشم که یه جشن وداریم جشن وداریم جشن تفلده هااااااااااااااااااااااااااااا اا...
بدو بیا که کلی خوش وذگره
کادو و نظر یاااااااااااااادت نرررررررررررررره
تازشم4تا پست جدید جالب هم زیر پست تفلد داریم واسه همشون ازت نظر وخوامااااااااا پس اون انگشت قشنگتو خوب بکار وگیر گلم
عسیسم منتظرت بیدم جیگملم


shyda_ravaniiiiii
ساعت16:26---9 اسفند 1391
http://up.toca.ir/images/aa600m5clt6oilv530o2.txt
سلام هادی جلن اینم قالب وبم میشه واسم درس کنی
درضمن اددتونم کردم


اراس
ساعت23:43---29 بهمن 1391
سلام دوست عزیز
با افتخار لینکتون کردم
لطفن منو با اسم ترانه های اراس لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 1:9 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1